Open Sollicitatie
Whatsapp

Remedial Teacher – Regio Tilburg

Remedial Teacher – Regio Tilburg

Introductie

Voor een school voor (voortgezet) speciaal onderwijs in regio Tilburg zijn we per direct op zoek naar een Remedial Teacher. Ben jij een enthousiaste en gedreven Remedial Teacher met passie voor het werken met kinderen met specifieke onderwijsbehoeften? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Organisatie

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het geven van extra ondersteuning aan leerlingen met leerproblemen en/of gedragsproblemen. Je bent gespecialiseerd in het werken met leerlingen die extra hulp nodig hebben op het gebied van lezen, spelling, rekenen en studievaardigheden. Je werkt nauw samen met de leerkrachten en andere professionals om de juiste begeleiding te bieden aan de leerlingen.

Functie

• Een uitdagende en afwisselende functie in een betrokken team;

• Een inspirerende werkomgeving met volop ontwikkelingsmogelijkheden;

• Parttime of fulltime is bespreekbaar

Functie-eisen

• Een afgeronde opleiding tot Remedial Teacher;

• Ervaring in het werken met kinderen met specifieke onderwijsbehoeften;

• Kennis van en ervaring met diverse behandelmethodes;

• Goede communicatieve vaardigheden;

• Flexibel en zelfstandig kunnen werken.

Aanbod

De Detacheerders biedt uitstekende arbeidsvoorwaarden afhankelijk van je leeftijd en ervaring. In overleg met jou zorgen we ervoor dat je goed wordt ingeschaald conform de CAO Onderwijs. Daarnaast vinden wij een goede samenwerking met zowel onze docenten als onze opdrachtgevers belangrijk. Dit doen we door korte lijntjes, persoonlijk contact en werken we op basis van wederzijds vertrouwen.

Inlichtingen

Patrick de Keizer | de Detacheerders 010-2886604

Sollicitatie

Ben je geïnteresseerd en voldoe je aan de door ons gestelde eisen, solliciteer dan direct via onze website en motiveer waarom jij in aanmerking denkt te komen voor deze functie. Je kunt een motivatie en cv sturen naar [email protected]. De Detacheerders: 010-2886604

Solliciteren

Ontwikkeld door en